گلشيد گلشيد ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

گلشید و پدر بزرگ

امید داشتیم بخوابه اما...

1391/9/23 18:58
نویسنده : پدربزرگ گلشید
280 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان گلشید جون امتحان داشت واسه همین دیشب ما اون رو به حمام بردیم (آخه هر وقت حمام میکنه تمام شب رو بخوبی میخوابه) به امید یه خواب خوش اما فقط دو ساعت خوابید و مامانش رو تا ساعت ٢ صبح بیدار نگه داشت.

بابا بزرگ نوشت: اين پست توسط باباي گلشيد جون نوشته شده وهيچ ربطي هم به من نداره ولي خداييش عكسه قشنگه و جواب كامنت ها هم چون براي من نيست نميدم و امشب سعي ميكنم براي وبلاگ يه نويسنده بنام بابا ومامان گلشيد اعلام كنم تا با پسورد من وارد نشننیشخند

گلشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
23 آذر 91 0:15
چه جالب بابابزرگ وبلاگ نویس خدا حفظتون کنه انشاا... نوه های گلتون هم سلامت باشن
مامان دوقلوها
23 آذر 91 2:01
ای جونم فدات بشم چقدر ناز و با مزه ای.
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
23 آذر 91 9:59
سلام ؛ امان از دست این نی نی ها ... منم اون اوایل که امیرعلی کوچولوتر بود وقتی میبردمش حموم خوابش میگرفت ... ی بار خوابش نمیبرد خواستم زرنگی کنم بردمش حموم تا بلکه بخوابه بدتر تا 3 صبح بیدار نگهم داشت ... نی نی ان دیگه
م
23 آذر 91 22:55
سلام بابا بزرگ فوق العاده
ممنون به وبلاکم اومدید
خیییییییییییییلی ممنون
کاش یه عکس هم از خودتون بذارید توو وبلاگ
خییییییییییییییییلی دلم میخاد ببینمتون
خییییییییییییییییلی
بابابزرگ شما محشرییییییییییییییی



سلام وممنون
عكس من وبلاگ خراب كنه پس بهتر كه نگذارم
م
23 آذر 91 22:57
این گلشید جون خیلی نازو جیگرو دوس داشتنیه
خدا حفظش کنه


ممنون
نازنین
24 آذر 91 11:07
هر روز داره خوشگلتر و خوردنی تر میشه این کوچولوی دوست داشتنی


ممنون چشماتون خوشكل ميبينه
ninipics
24 آذر 91 11:58
با سلام و عرض ادب
اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم...

www.ninipics.blogfa.com




ممنون ولي ما از شما دوريم
م
24 آذر 91 20:39
بابا بزرگ بالاخره تصمیمو گرفتما تو وبلاگم نوشتم
م
24 آذر 91 20:41
بابا بزرگ خراب نمیکنه وبلاگ رو ،عکس شما
من خیلی دلم میخاد شما روببینم
من دیگه شما رو بابا بزرگ گلشید صدا نمیکنم
فقط میگم بابابزرگ
تا اینجوری بابابزرگ منم بشید
من نه مامان بزرگ دارم نه بابابزرگ


ما هم افتخار ميكنيم كه اينطور نوه اي داريم
م
24 آذر 91 21:22
مرسی بابا بزرگ مرررررررررررررررررررررررسی