گلشيد گلشيد ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلشید و پدر بزرگ

چند بار عكس گرفتم ونگذاشتم

1391/10/5 16:09
نویسنده : پدربزرگ گلشید
313 بازدید
اشتراک گذاری

گلشيد جون تو اين هفته دو روز خانه ما بود يكي پريروز ويكي هم امروز . هردو روز هم ازش عكس گرفتم ولي اينقدر مشغول اينترنت و وبلاگ خودم بودم كه او را فراموش كردم. يعني فراموش نكردم چون يه مقدار هم من او را نگه ميداشتم مثلا براش شير درست كردم ويا چند دقيقه بغلش كردم.حالا بگذريم چند عكسي كه خوب شد در اينجا ميگذارم قابل ذكر اينه: در بيداري از بس ووول مخوره عكساش خوب نميشه وگرنه 30 تا عكس ازش گرفته ام.

گلشيد

اين عكس مال يكشنبه هست

وقتي خوابه

قربونش برم وقتي خوابه مثل فرشته ميمونه

گلشيد فرشتهعكس با فلاش هم بهتر از عكس بدون فلاشه

شير دادن توسط مادر بزرگ

اينهم شير دادن توسط مادر بزرگ پير و از كار افتادهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 دی 91 16:50
بابا بزرگ مهربون دیگه قرار نشد راجع به مامان بزرگ مهربون گلشیــــد جون اینطوری بگین ها
گلشـــــــــید عزیزم و ببوســــــــــین
ترو خدا ی عکس هم از خودتون بزارین تا بفهمیم این بابابزرگ مهربون و امروزیه این دو تا دسته گل کیه آخه ... لفطـــــــا بابابزرگ ...
ببخشـــــــــید ناراحت نمیشین که بهتون میگم بابابزرگ ؟؟؟ من 20سالمه و خیلی بابابزرگ هام و ندیدم بخاطــــر همین حس خوبی دارم از کلمهء بابابزرگ ...



سلام
خير ناراحت نميشم چون بابا بزرگم ديگه
م(خط خطی خوانا)
6 دی 91 18:20
مامان ماني مسافر كوچولو
7 دی 91 8:04
سلام اخي نازي با همون پيشبند خوابش برد نازييييييي
ميم
2 بهمن 91 18:45
واااااااي خيلي قشنگ خوابيده "مامان بزرگ پير و از كار افتاده؟؟؟" داشتيم بابابزرگ؟؟؟