گلشيد گلشيد ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلشید و پدر بزرگ

یه اتفاق بد

1392/12/6 1:26
نویسنده : پدربزرگ گلشید
561 بازدید
اشتراک گذاری

عصبانیعصبانیجمعه شب بابای گلشید خانوم چسب حرارتی آورده بود خونه تا گل سرای خانوم طلا رو که همیشه مورد اصابت دندون های خوشگلش قرار می گرفت رو بچسبونیم لبخند

بعد از اتمام کار سرمون به دیدن فیلم گرم شد و یادمون رفت چسب رو از جلوی دست این جوجوی فضولمون برداریم  وقتی گلشید خانوم رفت سراغ چسب  من با عجله اومدم اون رو از دستش بگیرم که خیلی ناگهانی باعث شدم  مچ دستش در بره  گریه گریه گریه

اولش فکر نمی کردیم اتفاق خاصی افتاده باشه اما بعد از نیم ساعت دیدیم به هیچی دست نمیزنه

الهی بمیرم دخترم ببخش مامان رو هی دستاش رو می گرفت و گریه میکرد  استرس

وقتی بردیمش دکتر هنوز از در نرفته بودیم داخل آقای دکتر گفت چیکارش کردین (فکر کنم علم غیب داشت متفکر)  با یه حرکت چپ و راستی دستش و جا انداخت  و ما برگشتیم خونه (حالا بماند این وسط بنده چقدر فش نوش جان کردم هم از طرف خودم هم از طرف بابایی عصبانی دقیقاً این شکلی شده بود  عصبانی)

بمیرم دخترم اینقدر مظلوم شده بود که بعد از اینکه اومدیم خونه و یه کمی سیب زمینی سرخ کرده خورد خوابش برد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Fx9k43yCvhwAp6aOsCxwxWVbhhyke0f8REhOyiSuK6pxd6PXWnahg6PbhuZC68V0
6 اسفند 92 1:31
ای خدا!ماچقدربایدمراقب نی نی هامون باشیم؟خدارو شکرکه به خیر گذشت.ازطرف سبا بوسش کن .
طراح نو
6 اسفند 92 1:31
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
مریم (مامان ثنا)
19 فروردین 93 13:37
خدا را شکر که چیزی نبوده و با یک حرکت چپ و راست درست شده تو شدی عین ثنا جون دم به دقیقه یک جایش در میره